piątek, 11 grudnia 2015




        Witam! Dlugo mnie tu nie bylo.. moze dlatego, ze nie mialam czasu zrobic dobrych zdjec. Pogoda jak zwykle brzydka.. szaro i ponuro. Nie mam mocy na nic a jak przychodzi weekend to chcialabym caly przespac. :/  Zwleklam sie w koncu z lozka i wybralismy sie zobaczyc cos czego nie widzielismy :) W poscie macie duuuzo zdjec. Jesli jeszcze tam nie byliscie to naprawde polecam. Piekny widok i poprawia humor nawet w tak pochmurne dni! :) Juz planuje nowy post. Zdjecia zrobie w niedziele, mam nadzieje ze nie bedzie padac i w nastepnym tygodniu wszystko wam pokaze. Zapraszam do ogladania i zycze milego weekendu! <3 

Ps: Znowu wrocilam do cwiczenia i zdrowego odzywiania. Mam nadzieje ze nie braknie mi motywacji i nie dlugo ja was bede motywowac :) Sciskam :*





The View from the Shard




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz