wtorek, 20 października 2015


Witam! Dopadla mnie chyba jesienna  chandra... Chwilowo tez nie mialam aparatu a to mnie wcale nie motywowalo... w koncu sie zebralam i kupilam  moj wlasny! :) Jest juz zamowiony, pod koniec tygodnia bedzie juz u mnie :) Wtedy bede czesciej do was pisac :P :D                                                      


   A! jeszcze cos. Doszly mnie sluchy ze jakas nieznana mi dziewczyna miala konto na fotce..? Podawala sie za mnie i    wysylala moje zdjecia, te z bloga i z fb -.- Nie wiem o co chodzi i komu sie chcialo robic cos takiego... Posiadam tylko konto na Instagramie (jest na blogu) i facebooku. :)                         

                                                                                                                        Buziaki ;*




         


   









 




                            


12 komentarzy:

  1. Piękne buty *-*
    Pozdrawiam.
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nieraz spotkałam się z podobną sytuacją wśród znajomych - ktoś kradł zdjęcia i pod innym imieniem i z innej miejscowości podawał się za osobę ze zdjęć. Nie wiem po co to komu - kiedyś i tak to wyjdzie na jaw... Mam nadzieję, że wszystko już wyjaśnione. ;)

    Stylizacja zdecydowanie nie na obecną pogodę, aczkolwiek ładnie wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Londynie pogoda zmienia sie z dnia na dzien :P ale teraz faktycznie zimnooo :( pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :-) A ktoś musi mieć nudne życie podszywając się pod ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. pretty!
    I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -Visit my Blog-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jakiś czas temu dostałam wiadomość,że ktoś założył konto na sympatii z moimi zdjęciami:/
    prześlicznie wyglądasz:)))<3

    OdpowiedzUsuń