piątek, 10 lutego 2017


Ulubieńcy 2017



Hej! W ostatnim poście wspominałam, że powstanie post o moich ulubionych
kosmetykach i oto jest! Oczywiście to nie wszystkie i będę starać się dodawać
co miesiąc, jeśli znajdę jeszcze jakieś perełki. :)


Loreal Professional volume
Mój ulubiony szampon. Kosztuje on około 15£ i kupiłam go w TK MAXX.
Chyba przepłaciłam, bo na necie można go znaleźć za 10£ :P Pieknie podnosi włosy
i spokojnie mogę polecić go osoba, które mają

problem z „płaskimiwłosami. :)


Garnier Ultimate blends
Jest to seria „Delicate oat” do wrażliwej skory głowy. Pięknie pachnie, włosy się po nim ładnie rozczesują i mięciutkie. Wczesniej używałam z serii „Argan & Camellia oils”
i tez był mega! Może w przyszłości poszukam czegoś nowego, narazie jestem bardzo zadowolona z tych produktow.


Mila Nutrition Banana Mask
Najlepsza maska jaka kiedykolwiek miałam. Poleciła mi ja koleżanka i kupiłam to cudo
jak byłam w Zakopanem. Pachnie niesamowicie i jak tylko ja otworzyłam chciałam
spróbowac jak smakuje. :P Moje włosy bardzo ja lubią i z pewnością
wystarczy mi na bardzo długo.
Wcześniej kupiłam maskę z Kallosa Blueberry, dużo osób ja polecało,
lecz chyba nie do moich włosów, nie robiła nic nadzwyczajnego i troszkę się Plątały
Dałam ja mamie i okazało się, że jest dla niej idealna, wiec to zależy od włosów.


Kerastase Elixir Ultime hair oil
Olejek zamówiłam razem z szamponem i odzywka z Kerastase, niestety po odzywce
nie widziałam żadnych efektów, za to olejek jest bardzo dobry.
Pięknie pachnie i szybko się wchłania.


NYX Gotcha covered concealer
Zawsze miałam problem ze znalezieniem dobrego korektora, żaden nie krył tak jak bym chciała. Dużo osób polecało właśnie ten z NYX, więc postanowiłam kupić i wypróbowac. ;)
Zaskoczyło mnie to, że wystarczy nałożyć kilka kropeczek by ładnie krył.
Jest bardzo wydajny i jeśli się skończy kupie go kolejny raz.


NYX Soft matte
Długo szukałam tego koloru i wreszcie znalazłam! Możecie go zobaczyć na moich
ustach w kolejnym poście, który już zaczynam robić. :) Jestem bardzo zadowolona.
Bałam się, że będzie się rozmazywał. Zaskoczyla mnie, bo całkiem dobrze się trzyma,
nie wysusza ust i ma bardzo dobry aplikator.
Kolor na zdjęciu to Copenhagen. 

 


Lovely K lips
Kupiłam je jak byłam w Polsce, koszt jednej to jakieś 20 . i jestem mega zadowolona!
bardzo trwale, nie wysuszają ust i maja piękne kolory.
Niestety z tej serii nie ma ciemnych kolorow.
Aktualnie moje ulubione, szczególnie jak ide do pracy i nie mam możliwości
poprawiania ust co chwile. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz