wtorek, 22 marca 2016


                     KEEP IT REAL



    Czesc! Przychodze do Was z mieszana stylizacja :) Polaczylam wygodne conversy z elegancka torebka. Tak czuje sie najlepiej! Miejsce na zdjecia to spontan, dlatego buty na obcasie chyba nie byly by dobrym pomyslem.. a troche sie nachodzilam :P Blekitna kurtka idealnie pasuje do jasnych jeansow lub tez bialych. Zawsze chodze w ciemnych rzeczach, a dzieki tym zdj przekonalam sie rowniez do jasnych! :) Bershka ma bardzo dobra kolekcje i wyrwalam podobna kurtke w kolorze pudrowego rozu, ida swieta wiec bede miala mnostwo czasu na kolejna sesje, mam nadzieje :D
Znowu farbowalam wlosy, tym razem ostatni raz.  Mysle, ze braz pasuje do mnie najbardziej i najlepiej sie w nim czuje.

Jeszcze cos! Pisalam to juz kiedys na blogu, widocznie musze sie powtorzyc.. Jedyne moje konto na instagramie to, to ktore widzicie obok. Kolejna osoba pisala do mnie z zapytaniem jak mam na imie, gdyz jakas dziewczyna wysylala moje zdjecia, ale podawala inne. Nie wiem po co robic cos takiego!
Ludzie chyba nie maja swojego zycia. ;/ wrrr. Nienawidze takich sytuacji, nie zaczepiam obcych ludzi i nie wysylam nikomu moich zdjec. Jesli zobaczycie cos takiego dajcie znac! 

Ok, juz Wam nie truje!  Dajcie znac czy sie podoba! :) Buziaki!

Wlaczajcie i zapraszam do ogladania! 














       KURTKA- BERSHKA       
BLUZKA- BERSHKA
 JEANSY- RIVER ISLAND 
TOREBKA-RIVER ISLAND
   BRANZOLETKA- SWAROVSKI 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz