poniedziałek, 15 lutego 2016

 RED & ROSE


  Czesc! Jak zwykle jestem spozniona, niestety tak to jest jak chodzi sie do pracy i ciezko znalezc czas na cokolwiek innego .. :)
Po pracy ide na silownie i w domu jestem o 22... na szczescie sa jeszcze weekendy! :) Pewnie zauwazycie, ze jestem ruda.. hmm trudno nie zauwazyc :D Moje wlosy sa trudne i ciezko je rozjasnic.. :( Nie dlugo druga wizyta u fryzjera i mam nadzieje, ze bedzie pieknie. Oby :P 

Za nami Walentynki... zycze Wam byscie znalezli osobe, ktora wspiera Was w swoich postanowieniach i ciagnie Was w gore! Moim zdaniem to bardzo wazne.. a jesli macie juz takiego kogos to doceniajcie, bo w dzisiejszych czasach bywa roznie. Czesto trafiamy na ludzi, ktorzy psuja nas od srodka. Pamietajcie by od takich ludzi sie odcinac! :)
Buziaki!! :**










2 komentarze: